Tentokrát budu psát příběh o Neko. pokud někdo neví co je to tak to je napůl člověk a napůl kočka. Jednoduše řečeno člověk s ušima a ocasem. Pochopíte to v příběhu tak si to užijte 

Neko a nový domov

Ahoj já jsem Nail dneska je mi 15 let a jsem šťastnej. Nail! Pojď na snídani! Máma mě volá na snídani tak se hned rozběhnu dolů. Vždycky na mé narozeniny mi dělá moje oblíbené palačinky s javorovým sirupem. Hned co jsem přiběhl dolů tak na mě máma divně zírá. Je mi to divné ale neřeším to a jím své palačinky. O chvilku později přijde otec. Synu i když je zítra Halloween tak nemusíš takhle chodit i doma a navíc sis nemohl vybrat nějaký strašidelný kostým? Ty si musíš vybrat kočku? Cože? Jaký kostým? Copak nevíš o těch uších a ocasu? Oh! jo. Hned to sundám! Rychle běžím do koupelny! Copak to otec myslel? O čem to mluvil? Jaký kostým? Jaká kočka? Kouknu se do zrcadla a vyjeknu! Haa!! C..cože? C..coo..t..to..j...je? Zjistil jsem že mám uši a ocas, který nemůžu dát pryč a bolí to když za ně zatáhnu. Oni jsou pravé! Jak to vysvětlím rodičům a spolužákům určitě si toho všimnou! C..co mám dělat? Jediné co mě napadlo je vzít si čepici a zakrýt tím uši. Ale co ocas ten nezakryju! Snažil jsem se ho nacpat do kalhot ale i tak jde vidět že něco schovávám. Proto jsem se v rychlosti rozloučil s rodiči a šel do školy. Tam zase byli ti šikanátoři kteří si s každého dělali srandu já nejsem výjimka. Hej Nail! Stůj! Co chcete řeknu bez rozmyslu. Nic jen si s tebou chceme popovídat. A proč máš na sobě tu čepici? Sundej ji! Néé! Počkej! Jakmile mi ji sundal všiml si uší. Co to je uši? Proč to máš na sobě? J..já n..nevím. Pfff. Hahahah! To je k smíchu ty jsi fakt blb! Pojď sem! zatáhl mě na záchody kam nikdo nechodí. Už dávno zvonilo ale Danovi tomu šikanátorovi to je jedno. Dokonce i jeho banda dávno šla do třídy. Tak Nail dneska si s tebou pohraju. Dotknul se mích uší a ty se hned napnuli. Co? Takže ty to cítíš? Zajímavé. Sundej si kalhoty. Nee! Říkám sundej je hned! Začal mi najednou sundávat kalhoty a z nich vylezl můj namačkaný ocas. Wow! Ty máš i ocas! Úžasný! víš jsi roztomilý. Nakonec mi sundal i tričko a já byl jen v trenýrkách. Najednou se ke mě nahnul a začal mi lízat bradavky. Néé Počkej! To nedělej! Nechci to! Buď zticha kočko! Cože to je poprvé co mě někdo nazval kočkou. Chci pryč ale nemůžu! Začnu brečet ale v tom on nepřestával a dál se zabýval mým tělem nakonec strčil mojí ruku na jeho penis a svou mi dal na zadek. I když jsem křičel a naléhal nepřestával nakonec mi strčil prst do díry a já zakřičel! AAHH to bolí! Přestaň takhle to pokračoval pár minut dokonce mě praštil když jsem křičel. Nakonec když vytahoval svůj penis a chtěl ho do mě dát vlítnul tam učitel. Přestaň Dane! Ihned do ředitelny! Dobře pane! A ty až se uklidníš obleč se a přijď tam také. Jelikož už viděl ty uši tak jsem je nezakrýval a vešel jsem do ředitelny. Už tam byl ředitel i mý rodiče. Takže věc se má tak že jelikož váš syn se stal Neko tak ho spolužák chtěl znásilnit. Zabránil jsem mu v tom a dočastně jsem ho vyloučil ale tohle se může opakovat proto bych vám doporučoval ať navštěvuje jinou školu. To je všechno. Pro dnešek jděte domů a zavolejte mi až si to rozmyslíte. Dobře děkuju řediteli. Nakonec mě otec odtáhl do auta ještě než jsem zmizel ze dveří jsem tiše řekl. Děkuju že jste mě zachránil pane řediteli. On se usmál a řekl: Nemáš zač a buď opatrný Nail. Po tom mě otec zatáhl do auta a ani jednou na mě nepromluvil. Zastavil v jedné opuštěné uličce a táhl mě tam. T..tati co tady děláme? To je tvůj nový domov! Už tě nikdy nechci vidět ty blbá kočko! Co? Jsem tvůj syn! Ne! Můj syn není kočka! Už nejsi můj syn! Nevracej se zpátky! Ještě jsem se snažil za ním běžet ale nedohnal jsem ho! On nastoupil do auta  a ujel? Co teď budu dělat? Začal jsem znovu plakat. Uběhlo pár týdnu a já abych dostal nějaké jídlo vyměnil jsem ho za mé drahé oblečení i když to znamenalo že jsem byl úplně nahý. Vrátil jsem se do uličky kde mě takhle nikdo nemohl vidět a znovu plakal. O pár týdnu později jsem měl zase hlad ale neměl peníze! Už jsem neměl ani sílu. Začal jsem cítit únavu když jsem uslyšel něčí hlas. Ale copak to tu máme. Jsi hezká kočička. Nechceš jít ke mě. Na moment jsem se zarazil a nevěděl co mám dělat. On si mě vážně chce vzít k sobě? Ale co když mi ublíží? V tom se ke mě víc přiblížil a já už neměl na nic sílu. Spadnul jsem mu přímo do náruče a omdlel jsem. Tak je hodná kočička. Půjdeš hezky domů si semnou hrát. Když jsem se probudil byl jsem v pokoji nevím kde. Najednou se tam objevil ten kluk co byl venku a řekl: Už jsi vzhůru? Tady máš něco k jídlu a tady je voda. Ihned jsem se rozběhl a začal jíst. Měl jsem takový hlad že jsem nemohl přestat. Ten chlap se na mě jen díval a v tom mi navlékl obojek kolem krku. Já to ale nevnímal a stále jsem jedl dokud nebyla miska prázdná. Až teď mi došlo že mi dal kočičí misku a nasadil obojek. Zasyčel jsem na něj. Copak koťátko? Zlobíš se? Zachránil jsem tě a teď seš moje kočka. Řekneš mi jak se jmenuješ? Neodpovídal jsem. Nevěřím mu. To je jedno až budeš něco potřebovat tak mi to řekni. Vím nechci s ním mluvit ale stále jsem nahý a on mi jinak oblečení nedá. O..oblečení...j..já.. OH ty chceš nějaké oblečení? Musí ti být zima chudáčku. Když mi řekneš jak se jmenuješ tak ti nějaké dám. N..Nail. Takže seš Nail. Hodné kotě tady máš oblečení. Když mě budeš poslouchat budeš se tu mít skvěle. A teď už pojď spát. Oba jsme si lehli do postele a usnuli. Nail se najednou začal vrtět  a vykřikovat. Ne! prosím nedělej to! Dane! Ne! Tati! Nevyhazuj mě! Jsem tvůj syn! Pomozte mi někdo! Prosím! Nail! Vstávej Nail! Uplakaný Nail se probudil a s brekem objal toho chlapa. To je v pořádku. Jsem tady. Už ti nikdo nikdy neublíží! V..vážně? Ano! Ochráním tě. A..J..jak se jmenuješ? Oh, zapomněl jsem ti říct své jméno promiň. Jsem Al. Al můžeš mě chvilku držet než usnu. Jistě moje koťátko. Začal jsem své kotě objímat a drbat za ouškem až nakonec usnul. Tentokrát už noční můru neměl a já byl rád. Mám tohle kotě vážně rád. 

PRVNÍ ŘÍJE

Ráno jsem se probudil a Al vedle mě nebyl. Kde může být? Šel jsem dolů do kuchyně kde jsem ucítil tak příjemnou vůni. Ahoj už jsi vzhůru? Máš hlad? A..ano! Tak si sedni připravil jsem palačinky. Po chvilce mi dal palačinky na stůl a zeptal se. S čím je chceš? S javorovým sirupem! Zakřičel jsem. Tady máš. Začal jsem je hltat ale najednou jsem se rozbrečel ale stále nepřestával jíst. Copak Nail? Nechutná ti? Ano chutná. Palačinky jsou moje nejoblíbenější jídlo. Ale připomnělo mi to den kdy jsem se stal Nekem a otec mě vyhodil. Aha to je mi tak líto. Ale od teď je tohle tvůj nový domov. Pokud budeš hodný postarám se o tebe. D..dobře. po jídle si lehnul na gauč a odpočíval. Já si k němu sedl a hladil ho na ouškách a on krásné předl. Už mi začal důvěřovat. Najednou někdo zazvonil a Nail se rozklepal a schoval se za gauč. Neboj se to nic není. Půjdu se podívat kdo to je. Otevřu dveře. Za dveřmi stal můj kamarád Ben. Ahoj co ty tady? Přišel jsem tě navštívit. Můžu dál? Ano. Pojď. Bene tohle je Nail. Nail tohle je Ben. Al koho myslíš a na koho to mluvíš? Moji novou kočku je za gaučem. Aha kočka. Já už myslel že tam někoho máš. Ben šel za gauč ale hned se zarazil. To je kočka? Ano přesněji napůl kočka a napůl člověk. Chtěl k němu natáhnout ruku ale Nail na něj zavrčel! opatrně Nail se tě boji. Jo aha. Čiči neboj pojď sem. Nail se opatrně přiblížil a Ben ho pohladil po ouškách. Ze začátku se mi moc nelíbil ale je mi to příjemné asi ho budu mít rád. Mňau. Nail spokojeně předl. Vidíš oblíbil si tě. Jo je roztomilý. Nail usnul. Asi bych měl jít. Řekni Nailovi že zase přijdu a přinesu mu dárek. Dobře měj se. Jo ty taky. Al přišel k Nailovi a pohladil ho po ouškách. Nail začal příst. Pootevřel oči a řekl. Al kde je Ben? Už musel jít. Zase tě přijde navštívit a něco ti přinese. Dobře. Nail jdi se nahoru vyspat já za chvíli přijdu za tebou. Dobře. Dobrou noc Al. Dobrou Nail. Ráno se Nail divně vrtěl a vycházela z něj neodolatelná vůně. Nail jsi v pořádku? Ah...um Al prosím j..já..tě chci. Cožee? Nail se začal na mě lísat a otírat se o mě. Pak mi sundal kalhoty a začal mi ho kouřit. P..počkej ah! Nedokázal jsem se udržet a udělal jsem se mu do pusy. On to všechno spolkl. Nail co to děláš? Ty máš říji? A..ano tak mi pomoz! Ne! Proč ne? Protože toho pak budeš litovat! Nebudu! Miluju tě! Chci tě! Sakra! Potom co mi řekl že mě miluje jsem se neovládl. Strčil jsem mu prst do jeho nadržené dírky a lízal mu bradavky. Ah Al! Ano! Nail tak krásně vzdychal. Už jsem to nevydržel a dal mu svůj penis do zadku. Začal jsem se pomalu pohybovat a postupně jsem zrychloval až jsem ho tvrdě šukal. Ano! Allll!!! S výkřikem mého jména se udělal a já vzápětí s ním! Bylo to úžasný Nail. Ale doufám že nezapomeneš že jsi to po mě chtěl. Miluju tě Nail. Já tebe taky Al. Další den ráno když se Nail probudil se vyděsil. C...cože ty a já? proč jsi mi to udělal? Já.. To je jedno. Nechci tě vidět! Nail vylítnul z místnosti a běžel ven. Nail počkej! Nail běžel cestou a narazil na Bena. Au! Co to tu vyvádíš? Já...on...my...rozplakal se. To je dobrý. Jen mi řekni co se stalo. Já měl včera říji a Al mě...já...Stačí! Ty jsi se vyspal s Alem? Ano. Ale já nechtěl i když jsem se na něj vrhl. Nail a co k němu cítíš? Já ho miluju. Tak mu to běž říct. Nezáleží jestli jsi s nim spal. Pokud ho miluješ udělej to znovu. Tady máš ode mě dárek použij to a sveď Ala. Potom zjistíš co k tobě on cítí. D..dobře. Děkuju. Nemáš zač. A teď už běž. Nail se rozběhl a už byl zase doma kde na něj čekal ustaraný Al. 

VYZNÁNÍ LÁSKY

Nail! Kde jsi byl?!! O...omlouvám se Al. Já jsem se bál. Víš já tě miluju ale nevím jestli to cítíš stejně. Vyspal jsi se semnou kvůli mé říji a já si to ani nepamatuju. Chtěl jsem s tebou spát z lásky a já... rozplakal se. To nic Nail. Omlouvám se. Neměl jsem s tebou spát když jsi byl mimo. Já tě taky miluju a proto jsem to udělal. Omlouvám se. To nic. Takže to uděláš znovu. No pokud budeš chtít. Chci to! Miluju tě! Nail skočil po Alovi a začal ho líbat Nail spolupracoval. Líbali se a Al se odtáhnul políbil ho na oušku a pokračoval níž. Sundal mu tričko a líbal mu bradavku. Tu druhou dráždil. Najednou ho otočil a začal lízat jeho zadeček. Al! Já už to nevydržím! Dej ho tam prosím! Dobře. Al dal svůj penis do jeho zadku a začal přirážet. Ano! Al! Miluju tě! Já tebe taky. pomalu začal zrychlovat až z výkřikem jeho jména se udělal. Nail! Al! už budu taky. Al! Šikovný kluk Nail! Chceš se jít vykoupat? Až potom půjdeme spolu? Ano. Udělám cokoliv budeš chtít. Navždy budu s tebou. Miluju tě Nail. Já tebe taky Al. A navždy budu. S těmito slovy oba dva usnuly a byli spolu až navěky.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu