Hádka a Následky

Win s Teamem spolu tráví spoustu času jednou přišel Team za Winem a chtěl po něm laskavost. Win mohl bych u tebe přespat? Zase nemůžeš spát. Ne měl jsem zlý sen. Dobře pojď sem. Co se ti zdálo. J..Já n..nic. No ták řekni mi to nebo spíš vedle! Dobře. Jen že jsem šel plavat a zahlídnul jsem bratra jak trénuje chtěl jsem se přidat ale zničehonic se začal potápět já myslel že jen blbne ale on se topil! Skočil jsem do vody ale nedokázal jsem k němu doplavat začal jsem se taky topit. Když jsem se probudil tak vedle mě stála plačící matka a neřekla ani slovo. Pak ke mě přistoupil doktor a řekl mi že mě zachránil trenér. Měl jsi štěstí kluku že tam vůbec byl. Mohl si zemřít. A co můj bratr? Cože? No byl tam můj bratr. Topil se tak sem ho šel zachránit ale nezvládl jsem to! Ty žádného bratra nemáš už nic neříkej a odpočívej! Pak jsem se probudil. To je divný sen je to něco co se ti stalo v minulosti? tak trochu ale nemůžu o tom mluvit! Proč? Protože když jsem stále mluvil o bratrovi tak mě chtěli poslat do ústavu. Máma mi řekla že jestli o tom budu mluvit tak se mě vzdá. Tak jsem přestal ale jsem si jistý že tam bratr byl dokonce mám jeho fotky i telefonní číslo takže existuje! nejsem blázen! A zkusil jsi mu někdy zavolat? Ne! Proč? Bojím se co když mě nepozná? Nebo mi někdo řekne že umřel? A ty nechceš znát pravdu? Můžu zavolat místo tebe. Dobře. Halo je tam Water? Ano to jsem já kdo seš? já jsem kamarád tvého bratra Teama! Moc rád by tě viděl už od té nehody ve vodě se bojí že jsi mrtvý až teď se odhodlal zkusit ti zavolat ale stále se bojí je vedle mě a chce vědět jestli seš v pořádku. No konečně víš jak dlouho jsem na to čekal můžu zítra přijeď a vidět ho. Ano, pošlu ti adresu. Děkuju. Řekni Teamovi že to není jeho vina a ať se nebojí že mám dobrý život i bez plavání ale to všechno mu řeknu sám. Takže ty už neplaveš? Ne řekněme že už nemůžu. Dobře. Teame zítra tě přijede navštívit Water. Dobře. Tak pojď spát. oba dva spali ani se nehnuli ráno když se probrali přijel Water zazvonil na zvonek Win šel otevřít ale ve dveřích ztuhnul. Já nevěděl že seš na vozíku. Jo neřekl jsem ti to ani Team to neví řeknu vám všechno. Můžu dál? Ano. Teame rád tě vidím po tak dlouhé době. Já taky. to máš kvůli mě? ne a jak to může být tvá vina? no kdybych nešel ten den plavat a neskočil za tebou trenér by zachránil tebe a ne mě! To neni pravda trenér tam nebyl! To já tě zachránil! Zkoušel jsem dýchat pod vodou. moje chyba! pak jsem zahlídl jak se topíš a zachránil tě! odvezl tě do nemocnice ale tam na mě křičela matka a odehnala mě! vykopla mě z domů! A tak jsem tě nemohl vidět! když jsem zjistil že jsi v pořádku tak jsem odešel. Trénoval jsem tvrdě abych tě jednou mohl vidět na šampiónu v plavání ale přehnal jsem to a skoro se utopil. když mě zachránili řekli mi že jsem byl pod vodou moc dlouho a mám porušený nerv. už nemůžu chodit natož plavat. A tak jsem čekal na tvůj hovor. Ty pitomej brácho jak si my to mohl udělat! Já celou dobu myslel že jsi mrtvý! Dokonce mě matka přesvědčila že jsem blázen který si myslí že mám neexistujícího bratra! Víš jak jsem se cítil!? Jo promiň! vynahradím ti to! Ne já nechci! Se slzami v očích vylítnul ven! Počkej Teame! Měl bys mu dát šanci. Cože i ty jsi na jeho straně opustil mě!  Já vím ale neměl na výběr! ale měl mohl mi zavolat a vysvětlit to! Ale... Žádné ale jdi pryč! V rozčílení vyběhl na silnici a srazilo ho auto. Ne Team! Prober se Team! Neopouštěj mě! Mezitím dojel dolů i Water a viděl to okamžitě zavolal záchranku ta ho odvezla na sál a operovali ho. Takže nevíme kdy se probere ale měl by být v pořádku Win s Waterem stáli u jeho postele a doufali že se probere. Jelikož je to kvůli mě Wine tak sem nebudu chodit! Dej mi vědět až se probere kdyby mě tu viděl mohl by se zhoršit. Dobře. Team prosím prober se! Udělám cokoliv jen mě neopouštěj! Prosím Team!! Um..Kde to jsem? Team! probral ses! Jsi v nemocnici! Víš co se ti stalo? Jo..Topil jsem se. Ty jsi mě zachránil? A co můj bratr je v pořádku. Uhm jo je v pořádku. Zavolám mu. Halo Water Team tě shání ale nepamatuje si kdo jsem ani že jsi ho opustil. Pamatuje si jenom jak se topil. Myslí si že jsem ho zachránil a chce tě vidět. Dobře přijdu. Bratr přišel všechno Teamovi vysvětlil i to kdo je Win ale Team si nevzpomněl a tak si ho vzal k sobě a snažil se aby si vzpomněl mezitím Win šel do baru a plakal nad sklenkou alkoholu a Teamovi fotkami. Po pár sklenkách alkoholu v baru omdlel našel ho tam Team vzal ho k nim domu a staral se o něj pak se podíval na fotky které držel. To jsme my? Ano to jsi ty a já. Stále tě miluju prosím vzpomeň si na mě! Stále se díval na ty fotky a měl pocit že je zná ale přitom si nedokázal vzpomenout. Opilej Win se k Teamovi naklonil a políbil ho tak co pamatuješ si to? Team ztuhnul šokem. Team? co je? Já...Win...něco se mi vybavilo. Vážně? co? No byli jsme s kamarády na soustředění pily jsme a já tě políbil a spali jsme spolu pak jsme začali spolu chodit. Konečně Team. I když si tě stále nepamatuju můžeme začít znovu třeba si časem vzpomenu. Dobře miluju tě Team. Ráno se Win probudil a vedle něj spal Team. Takže se mi to nezdálo taková úleva. Potom začali spolu trávit čas a Team si začal vzpomínat Miluju tě Team Já taky Win Miluju tě. Vážně? Ano už jsem si vzpomněl miluju tě! Omlouvám se že jsem na tebe zapomněl. To je v pořádku ale už mi to nikdy nedělej. Ne neudělám. A od té doby Team už neměl noční můry ale spát k Winovi chodil. Win ten už neměl pocit osamělosti protože měl u sebe Teama. A Team se svým bratrem po letech zase mluvili a začali spolu vycházet.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu