Win a Team

Smyšlení příběh o dvou klucích Winovi který chodí plavat v soutěžích a je druhý nejlepší ale vyžaduje si společnost chce aby se o něj stále někdo zajímal. zatímco Team je nevinný kluk který taky chodí plavat ale není tak zkušený jako Win. Team také trpí nočními můrami.

Začal nový školní rok a prváci se hlásí do svých nových kroužků. Team ihned zamíří do plaveckého stadiónů, kde se uchází o členství. Kapitán týmu Dean mu dá zkoušku uplavat pár bazénů. Team s tím souhlasí a začne plavat. Tak co myslíš Deane? zeptá se ho jeho nejlepší kamarád Win. Co tím myslíš? Myslím, co si myslíš o tom novým klukovi. Není špatný má dobrý čas, ale ještě potřebuje dost trénovat. Jo já vím ale nezdá se ti trochu roztomilý? Huh? Říkal jsi něco? Ale nic. Pojďme za ním. Dobře. Takže bereme tě. Vážně? To je super! Team vyskočí a jde to říct svým kamarádům. Další dny chodí trénovat ale nedaří se mu být tak dobrý jako Win a to ho trápí. Win ho uklidňuje že to chce čas ale Team se nedá a stále chodí trénovat. Win na něj zakřičí Přestaň! slyšíš mě? to stačí Teame! už nesmíš do vody! jdi si odpočinout! Ale...! Žádný ale! Vypadni! Hned! Dobře. Team neochotně se jde osprchovat a odchází. Co s ním budu dělat? Vůbec mě neposlouchá. Asi po hodině všichni opustili prostor a šli domů. Najednou se ale rozsvítilo. Team se vrátil a začal trénovat. Musím dohnat to co sem zmeškal. Win bude koukat. Ale najednou dostal křeč a nemohl dál plavat začal se potápět voda mu stéká do plic a Team pociťuje závrať. Už dál nemůže dýchat začal se topit. Tohle je můj konec. Měl jsem Wina poslechnout. Když se mu začali zavírat oči uslyšel své jméno a pak ucítil něco co ho táhne pryč. Ale to už nedokáže vnímat. Win:Poté co všichni odešli jsem také šel domů. cestou jsem si koupil pití a šel ještě zkontrolovat okolo bazénu jestli je všechno v pořádku. stejně tudy můžu jít domů. Cože že bych nechal rozsvíceno? měl bych jít zhasnout. vejdu dovnitř a všimnu si věcí na lavičce, určitě patří Teamovi ale kde je? A sakra Teame! Team! poté co jsem zahlédl Teama ve vodě jak se topí skočil jsem pro něj ale on už nedýchá! rychle jsem ho položil na podlahu a stlačil mu hruď voda z něho vytekla ale on stále nedýchá začal jsem mu dávat první pomoc. přiložil jsem své rty na ty jeho byli tak jemný. Poté jsem mu dýchal do úst a stlačoval hruď. vytekla z něho přebytečná voda a Team začal kašlat! konečně ty idiote! poté co jsem zjistil že je v pořádku začal jsem na něj křičet! co si to sakra dělal? víš co se ti mohlo stát? Jen jsem trénoval Win! co jsi to říkal? Jen jsem trénoval! trénoval? co je tohle za trénink? Víš co se ti mohlo stát? kdybych to nepřišel sem zkontrolovat! kdybych přišel jen o pár vteřin později! mohl ses utopit? mohl jsi zemřít přímo přede mnou! Chtěl jsem mu jednu vrazit ale v tu chvíli jsem se zarazil a objal ho. stále se klepu! bál jsem se že ho ztratím. Už to nikdy nedělej! láme mi to srdce! Už to nikdy neudělám! omlouvám se Win! oba tam stáli a plakali. poté šli spolu na pokoj a usnuli. Ráno se Team probudil. Podíval se na stále spícího Wina a šeptem řekl proč je tak těžké ti říct jak tě mám rád? Win se zavrtěl a probudil se. Hm Team? už jsi vzhůru? J..Jo. Dobře měli by jsme jít do školy. Oba se připravily a vyrazily. Team stále přemýšlí jestli ho Win náhodou neslyšel. Po škole konečně Team mohl zpátky do bazénu ale pod kontrolou Wina. Wine! Musíš mě stále sledovat? Znervózňuješ mě! Ano musím! Co kdybys mě potřeboval? C...Co? No co kdyby ses zase topil? Můžu tě znovu zachránit. S úšklebkem se na Teama dívá. V..Vypadni! Haha! Jsi zábavný. Je sranda si s tebe utahovat. Win se šel osprchovat a převléct Team za nim za pár minut odešel. Oba dva se převlékli a šli na své pokoje. Team se začal přehazovat a mluvit ze spaní. Shodou okolností šel Win okolo jeho pokoje a uslyšel výkřiky. Odemknul dveře a šel za Teamem. Team se stále přehazuje a vykřikuje. Ne přestaň! Prosím! Nedělej to! Win! Pomoz mi Win! Team! jsem tady! Probuď se! No ták Vzbuď se! Team s velkým nádech se probudil. Když uviděl Wina tak ho s uslzenýma očima obejme. Win! Neopouštěj mě! Neboj se! To nikdy neudělám! co se ti zdálo? N..No to byl sen z dětství. Má to něco společného s tím že nemůžeš sám spát? Ano. Nechci o tom teď mluvit! Můžeš tu semnou dneska spát? Samozřejmě! Dneska nikam nejdu. Děkuju. Team si lehnul na Wina a nechtěl ho pustit. za pár vteřin usnul. Team....Chci ti pomoc ale nevím jak. Copak nevíš že tě mám rád? Ale ty stále odmítáš mou pomoc. Team se probudil a vylekaně se posadil. Win! Kde si? Win se vrátil do pokoje. Oh Team. Už ses vzbudil? Udělal jsem snídani! Než to Win dořekl tak se Team za ním rozběhnul a objal ho. Myslel jsem že si zmizel! Tolik sem se bál že jsi mě opustil! Neboj Team neřekl jsem ti to už? Nikdy tě neopustím. Víš ty co? nepůjdeš semnou o víkendu na výlet? Jen my dva. D..Dobře. O výkendu vyrazily k vodě. Plavali, chodily nakoupit a užívali si. Nastal večer a oba si dali pár sklenek piva. Team měl bys přestat! Neboj já zvládnu pít víc. Po pár dalších drincích se Team složil. Team! Vstávej! Říkal jsem ti, že nemáš tolik pít! Já vím. Win odnesl Teama do pokoje a Team se povalil na postel. Jdi se osprchovat! Nechce se mi! Win se na něj podívá a Team si toho hned všimne. Co je? Jsem nechutný? Win na něj skočí. Čichne si k jeho tváři a řekne: Ne. Vůbec ne. Team se na něj zblízka dívá a už to nemůže vydržet. Přitáhne si ho k sobě a políbí ho. po pár minutách ho odstrčí! Pořád jsi takový! Jen si mě dobýráš a nebereš mě vážně! Pokud to budu brát vážně, můžeš mi slíbit, že neutečeš? Team ho převrátí a chce ho políbit těsně předtím ho Win obrátí zpátky. Tak co? Utečeš? Neuteču ale drž mě pevně. Team něco ti musím říct. Na tomhle světě se můžeš bát čehokoliv, ale nesmíš se bát mě. Rozumíš? Znovu se políbí. Win ho začně jemně hladit po těle, líbat ho až nakonec zašel až do konce. Další den se Win probudil a řekl: Team jsi v pořádku? Ano je mi skvěle. To jsem rád můj výkon je ten nejlepší! Ty vejtaho! Po tom výletu si je Team nejistý. Jaký vztah vůbec máme? Spali jsme spolu! Ale znamená to že spolu chodíme? Stále je nejistý až si ho Win zavolal a zahrál mu písničku na kytaru. ´NEŽ JSEM TĚ POTKAL BYL JSEM SOBEC A BLB. NEVÁŽIL JSEM SI NIČEHO CO JSEM MOHL MÍT. PAK JSEM POTKAL TEBE ZMĚNIL JSI MI SVĚT. CHTĚL JSEM BÝT S TEBOU NAVŽDYCKY. NEŽ JSEM TĚ POTKAL NEVĚDĚL JSEM CO DĚLAT. TY JSI MĚ VŠAK ZMĚNIL NA LEPŠÍHO ČLOVĚKA. CHCI TI JENOM ŘÍCT. CHCI BÝT S TEBOU NAPOŘÁD. Win? Tahle písnička. Chtěl jsi mi tím něco říct? A co ty nechceš mi něco říct? A když ti to řeknu co bude tvoje odpověď? Vždyť jsem ti už říkal že ty jsi....Team Winovi sebere kytaru. Tohle je má odpověď. ´BYL JSEM NERVOZNÍ A ZBABĚLÍ NEŽ JSEM POTKAL TEBE TY SI MI VŠAK UKÁZAL SVĚTLO V MÉM SRDCI CHCI TI ŘÍCT TAK DLOUHO JAK MOC TĚ MILUJI CHCI TI UKÁZAT SVÉ CITY A BÝT PO TVÉM BOKU. MILUJU TĚ TAK MOC KDYŽ SEŠ MI NABLÍZKU. KDYŽ JSI MĚ ZACHRÁNIL A STARAL SES O MĚ. PROSTĚ JSEM NEMOHL JINAK NEŽ TĚ MILOVAT. ZMĚNIL JSI MĚ KDYŽ JSEM TĚ POTKAL. ODPOVĚZ MI! Win se na něj podíval. Myslíš to vážně? Ano. Miluju tě Win! Win se k němu naklonil a políbil ho. Miluju tě Team! Já tebe taky Win!


A tímhle končí můj první vymyšlení příběh pokud se vám nelíbí nečtěte to! Inspirovala jsem se z filmu until we meet again kdo to neviděl podívejte se je to spíš o dvou jiných postavách ale mě spíš zaujal vztah mezi Winem a Teamem který se tam vyskytovali málo a tak mě napadlo jak by mohl jejich vztah probíhat.

Snad se vám to líbí. budu občas psát pokud budu mít čas a inspiraci ale nebudou to stejný příběhy. 

Komentáře

  1. Kde jsi našla Until we meet again... Já to mnohokrát hledal a nikde jsem to nenašel. 🥺 Viděla jsi to s cz titulky? 🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám na stránku Škaredé Káčátko je to bohužel od slovenských překladatelů ale i tak je to srozumitelné tady kdyžtak odkaz na jejich stránku svá videa mají na uložto můžete se tam dostat podle jejich linku mají tam víc seriálů i filmů tady odkaz https://skaredekacatko.eu/until-we-meet-again/

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu